tirsdag den 11. januar 2011

Top 5

11 dage er tilbage af første runde i den store idékonkurrence. Status er lige nu at "BieberParade" ligger på første pladsen efterfulgt af "Underholdende, nyt Sketchshow er landet". "BieberParade" har fået en fuldstændig flyvende start hvad stemmer angår, og overhalet alle andre idéer. Om BieberParade er helt vild relevant for 18-25 årige, kan jeg dog godt have mine tvivl om. 


Til gengæld er jeg helt vild med idéen om et Rickshawrun med danske deltager. Det er en spændingsprogram, pakket med action! Det kunne være voldfedt, hvis man kunne tilmelde sine venner, som kunne risikere at blive smidt ind i et hæsblæsende eventyr over vand og land! Selvfølgelig kræver det fysik og forsvarlig sikkerhed, men jeg er hooked!




Billedet her er fra min tur til New Zealand, hvor vi hikede på en kæmpe glacier - talkin' about adventure!


Top 5
1. BieberParade - Beliebers i Scandinavian
2. Underholdende, nyt sketchshow er landet
3. TV-kanal for unge
4. Drik en øl med mig
5. The Adventures - Rickshawrun

Ingen kommentarer:

Send en kommentar