fredag den 21. januar 2011

Idag vil jeg gerne præsentere flere fra vores skønne jury! Tag godt imod dem... :)


Johannes Holt Iversen  Johannes Holt Iversen


1. Er mest seriøs eller sjov?Alt er relativt men under visse omstændigheder er jeg seriøs. Men er nu altid med på en lille fest, en koncert og en dans på bordene.

2. Hvad er din yndlingsbeskæftigelse på nettet?At surfe youtube for udenlandske musikvideoer og arbejdsrelateret networking på facebook.

3. Hvad er originalitet i din verden?Originalitet er at skabe noget som man har set før, men nu bliver set fra en helt og aldeles ny vinkel. Eller at skabe noget man aldrig har set før, men som man med det samme kan se/mærke er super godt.



Kaylee Wesley Pearson  Kaylee Wesley Pearson


1. En omgang rebelsk rock eller sød pop til ørerne?
Helst ingen af dem, meeeen hvis jeg skulle vælge så nok rebelsk rock ;)

2. Hvilke to kriterier er vigtigst for dig, når du vurderer idéer?
Det er vigtigt, at ideen relevant for målgruppen (Bieber ideen for eksempel er måske ikke så relevant for 18 - 25 årige) og puuuuh ja det skal nok også være noget jeg selv gider at se på !

3. Hvad vil de unge ha'?
Unge vil da fis, gak og løjer :) 




Christopher Baden Bering  Christopher Bering


1. Hvad er det mest rebelske du har gjort?
Bummelum, godt spørgsmål... Jeg har engang haft sex i en kirke, det må da tælle for at være lidt små-rebelsk?



2. Hvad er en god idé?
Hvis man har en idé, der når bredt ud indenfor målgruppen 18-25-årige, så tror jeg man har fat i noget godt, for det er en ret blandet målgruppe.


3. Satire eller politik?
Kan den ene være der uden den anden? Indrømmet; jeg er 100 % politik nørd og følger med hele tiden, men det kan også blive lidt kedeligt, så det er hamrende nødvendigt, at der nogen, der tager ordentligt pis på det hele.

Jeg håber du føler du har lært dem lidt bedre at kende. Imorgen præsenterer jeg de sidste tre. Glæd dig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar