søndag den 9. januar 2011

Der bliver brygget planer

I fredags var jeg i DR Byen for at blive briefet om både hvad der er gået forud for DR Partisan og hvad der er tiltænkt med de næste tre måneder. Nu er det allerede søndag - tiden flyver. Her får du en kort oversigt over hvad jeg lavede i DR Byen sammen med Susanna og Lars (red: projektlederne).

Efter at være blevet vist lidt rundt, mødtes Susanna, Lars og jeg med Ung-afdelingen i DR Byen, hvor dem der laver SKUM bl.a. sidder. Tanken med mødet var at finde ud af hvordan DR Partisan og Ung-afdelingen kan arbejde sammen og lade de gode idéer fremme et relevant indhold. 

Derefter mødte jeg en af kommunikationsmedarbejderne, der håndterer presse. Han fortalte mig hvordan det er bedst at snakke med pressen og hvordan man giver gode interviews. Vi vil gerne have så meget omtale som muligt af DR Partisan, så det var rigtig godt at få nogle nyttige råd. 

Derefter mødte jeg manden der fik hele idéen til DR Partisan. Det var rigtig interessant at høre hans tanker om projektet, som det var tænkt helt fra den spæde start. Han virkede super positiv overfor hvordan projektet har udviklet sig. 

Efter frokost satte Lars, Susanna og jeg os for at udvikle de events vi vil lave rundt i det ganske danske land. Jeg tror, der kommer super fede arrangementer ud af det! 

Nu er fokus på at fastsætte datoer på hvornår vi kommer hvor. Så vær på vagt, og følg med i hvornår vi måske kommer til din by! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar