mandag den 24. januar 2011

Her kan du møde to af de sidste tre jury medlemmer vi ikke har sagt hej til endnu. De var også med til at kåre Marie Ramhøj's idé "Drik en øl med mig" som den første vinder af idékonkurrencen. Svend fra Vrå mangler vi stadig at hilse på, men han er på militær øvelse og derfor udenfor den teknologiske verden ;)

Regitze Engelsborg  Regitze Engelsborg
1. Hvordan er noget originalt? 
I min optik er noget originalt når det er nyt - når det noget er noget man gerne vil huske , noget som har gjort indtryk. 

2. Er du mest seriøs eller sjov? 
Jeg prøver så vidt det er muligt at være begge ting - men det kan nu være svært ;) Fx synes jeg det er dejligt at man til en mundtlig eksamen kan være seriøs og samtidig lave lidt sjov - så man viser lidt overskud og lidt mere personlighed. 

3. Hvad er dit yndlings radio program? 
Uh, den er svær. Jeg har ikke et yndlings radioprogram, men jeg hører aldrig andet end p3 ;)

Rebecca Sophie Bach Jensen  Rebecca Sophie Bach Jensen

1. Niche eller mainstream?
Mest mainstream fordi niche bliver for navlepillende og snobbet.

2. Hvordan er man et godt jury-medlem?
Det er man ved at se på alt med åbent sind. Man skal give lige meget tid til det hele, og tage de positive briller på. Man skal kunne se muligheder i projekterne, på trods af at de ikke umiddelbart passer ind i ens egne interesser.
3. Hvad er det mest kreative påfund du kender til?
Gælder spontane fester med skønne mennesker? For det er da både fantastisk kreativt, godt for humøret og alt i alt bare skønt! 


Glæd dig til snart at læse om Marie Ramhøj og hendes sjove idé! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar