mandag den 28. februar 2011

Slutspurten er sat igang med kun fire dage tilbage af 3. idérunde. 

I denne omgang er der to nye idéer med i Top 5, hvor den ene "DReSport" er strøget lige ind på første pladsen. Den anden nye idé er "SOS SU - Underholdende hjælp til SU'en", som ligger på en flot anden plads. 

Derudover er der tre gamle kendinge med i Top 5 igen. Det er "Underholdende, nyt sketchshow er landet!", "BANDET - satirisk serie om et band" og "Udvikling af Skum istedet for lukning."

Jeg har taget mig den frihed at kommentere på alle fem idéer. Fordi jeg selv er kritisk overfor hvad DR på nuværende tidspunkt tilbyder os unge mellem 18-25, synes jeg også det er vigtigt at være kritisk overfor hvilket signal vi sender til DR gennem DR Partisan om hvilket indhold vi gerne vil have de giver os. 

Så brug muligheden for at læse om idéerne, giv din egen mening til kende i en kommentar eller på facebook væggen. Jeg er sikker på der er andre holdninger til idéerne end dem jeg giver udtryk for her. 

Mathias Bay Lynggaard har fået idéen:
DReSport - eSport for alvor for alle
Per Frederiksen har fået idéen:
SOS SU - UNDERHOLDENDE HJÆLP TIL SU'EN
Martin Dalberg Johst har fået idéen:
Underholdende, nyt sketchshow er landet!
Kasper Dalberg Johst har fået idéen:
BANDET - satirisk serie om et band
Nadja Paapotten Engsig har fået idéen:
Udvikling af Skum istedet for lukning.
Gå ind og stem på din favorit idé og skriv gerne din kommentar til idéerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar