mandag den 13. december 2010

Mere end halvvejs

Med ni dage tilbage i kapløbet om jobbet som Community Manager for DR Partisan, er vi mere end halvvejs. Afstemningen slutter den 22. december og spændingen stiger dag for dag.

Community Manageren skal være mellemled
Jo tættere på afslutningen det kommer, jo mere tændt bliver jeg. Jeg brænder virkelig for at få lov til at være mellemled mellem unge og deres idéer, og Danmarks Radio. Det bliver et interessant spændingsfelt at arbejde i. Det handler om at kunne rumme både mennesker og idéer.

Legeplads
DR Partisan skal være en åben og inspirerende legeplads, hvor unge kan få lov til at grave hænderne ned i deres idéer, lege med mudder, bygge sandtårne af eventyrlige idéer og opleve suset fra en rutsjetur ned ad den kreative rutsjebane. Alt sammen skal det munde ud i nogle fantastiske og konkrete idéer, der kan gøre DR’s indhold for unge mere relevant.

Stem videre
Henover weekenden er der rigtig mange der har stemt på mig, så jeg nu fører med ca. 600 stemmer. Det er det hidtil største forspring og det er meget overvældende. Jeg er dybt taknemmelig for hver eneste stemme.

Men de sidste ni dage bliver afgørende. Hver stemme kommer til at tælle, så jeg vil opmuntre jer til at gå ind og stemme hver dag
 – sammen kan vi give DR PULS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar